Matcha bábovka

22.04.2020

Porce: 1 menší bábovka
Doba přípravy: 45 min 

Suroviny

  • 80 g erythritolu (nebo cukru)
  • 40 g vanilkového cukru (2 balení) 
  • 1 hrnek rostlinného mléka
  • 150 ml kokosového oleje (rozpuštěného)
  • 1 lžíce octa
  • nastrouhaná kůra z 1 limetky
  • 3 lžíce rostlinného jogurtu 
  • 250 g polohrubé mouky
  • 3 lžičky matcha tea 
  • 1 balíček kypřicího prášku
  • 1 balení kandované citronové kůry 

Postup přípravy: 

  1. Cukry necháme přejít varem s olejem a rostlinným mlékem v menším kastrůlku.
  2. Do vedlejší mísy si přesejeme mouku, matchu, a kypřicí prášek a sypkou směs smícháme s převařenou směsí. 
  3. Přidáme lžíci octa, kandovanou kůru a čerstvou kůru z limetky a lehce vmícháme do těsta. 
  4. Pečeme v bábovkové formě vymazané a vysypané strouhankou cca 30 min na 190 °C. Po upečení necháme vychladnout a poté vyklopíme a posypeme směsí cukru a matcha tea 1:1 

Nevšední kombinace v době karantény ovládly moji kuchyni. Už jsem nevěděla, jak z nudy ven, pustila jsem se proto do nových experimentů, které jsem už dlouho chtěla zkusit. Tentokrát jsem poslechla přání přítele, který si vyprosil matcha bábovku a byla jsem naprosto nadšená. Chuťově je vynikající, vláčná a šťavnatá díky kandovanému ovoci. Pokud chcete také vyzkoušet v kuchyni něco nového, neváhejte a pusťte se do experimentování z čajem matcha. 


© 2019 Sonda do duše študákovy. Všechna  práva vyhrazena (tak bacha, nebo vám tatínek vyhlásí válku).
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky