Moje oblíbená přírodní kosmetika

07.12.2020

Ačkoliv nejsem zrovna ten typ člověka, který by každý den podstupoval delikátní kosmetickou rutinu, některé základní kousky z mojí výbavy rozhodně stojí za zmínku. Ať už se to týká péče o pleť, pokožku nebo vlasy, veškeré přípravky, které kupuji a používám, jsou přírodní.

Dnes jsem si pro vás připravila několik MUST HAVE produktů, bez kterých nemůžu být a patří do základní výbavy každého trochu sofistikovaného tvora.

Nejprve se ale podíváme na stanoviska, která moje kosmetika musí vždy splňovat:

Kvalita a kvantita

V ideálním případě by tato dvě hlediska měla jít ruku v ruce, ale ne vždy je kvalitní kosmetika cenově dostupná (a pokud je, pro změnu má zase příliš malou lahvičku/nádobku, tudíž dlouho nevydrží). Já proto vyhledávám produkty, které jsou pro mě cenově dostupné i ve větším množství, a navíc dostanu záruku kvality.

Ekologický dopad

Asi nejdůležitějším aspektem mého nakupování kosmetiky je UDRŽITELNOST. Ať už se jedná o balení nebo produkt samotný. Vždy pečlivě vybírám takové přípravky, které jsou v rozložitelné nádobě (nebo znovupoužitelné) a jejich výrobní proces je co nejšetrnější k přírodě. Důležitá je pro mě také nálepka VEGAN. V tomto případě mám jistotu, že mnou zakoupený produkt neobsahuje živočišné složky.

Přírodní složení

Už z principu se raději držím dál od zbytečné chemie. Ze zkušenosti totiž vím, že moje citlivá pokožka reaguje agresivně na cokoliv cizího, takže je pro mě přírodní složení vždy nejšetrnější. Je to navíc další záruka kvality výrobku. Vždyť i naši předkové dobře věděli, že nejlepším pomocníkem v péči o tělo je síla přírodních látek.

10 produktů, které musíte mít:

Krém na ruce Goodbye Stress od Kneipp

Značku Kneipp dnes určitě vychválím do nebe, protože jsem se zamilovala do jejich produktů. A právě balzám na ruce Goodbye Stress s vůní rozmarýnu a máty je můj nejoblíbenější. Zjemňuje pokožku za pár vteřin, snadno se roztírá a krásně hydratuje. Navíc má okouzlující svěží vůní, kterou ucítíte ještě dlouho po aplikaci.

Značka Kneipp dlouhodobě usiluje o udržitelnost jejich produktů. Řídí se filozofií, která propojuje člověka a přírodu. Proto mají jejich výrobky vždy nejlepší kvalitu, nepoužívají žádné parafíny, silikony ani minerální oleje a dbají na to, aby jejich výroba byla co nejudržitelnější.

Balzám na rty Kosmín

Za život jsem vyzkoušela nespočet balzámů a vazelín na rty, ale nikdy jsem s nimi nebyla tak spokojená, jako právě s Kosmínem. Nádherně promastí, ale nezanechává mastný pocit na rtech. Regeneruje popraskanou pokožku, a proto se hodí také na suchá místečka na obličeji.

Univerzální růžový krém od Purity Vision

Další naprostá bomba z čistě přírodních látek, kterou určitě musíte zařadit do své výbavy. Jedná se o 100% přírodní BIO krém s arganovým olejem, který se hodí skutečně úplně na všechno. Já ho používám primárně na pleť, která je po použití příjemně hebká a hydratovaná.

Body lotion Goodbye Stress od Kneipp

Ano, zůstaneme ještě chvíli u značky Kneipp. Dostala jsem možnost vyzkoušet produkty jejich úžasné řady Goodbye Stress a jsem maximálně spokojená. Jedním z mých úplných favoritů se stal tělový krém, který dělá na kůži přímo zázraky. Ještě nikdy jsem se nesetkala s krémem, který by tak rychle regeneroval pokožku těla. Stačí rozmazat úplně malou kapku na kůži a vaše pokožka je nádherně hebká a svěží. Navíc nezanechává mastný filtr a příjemně voní rozmarýnem.

Sprchový gel Goodbye Stress od Kneipp

Poslední z mých must have produktů, které pochází z nové řady značky Kneipp je sprchový gel. Ačkoliv si běžně spíše potrpím na tuhá mýdla, pokud jste milovníci tekutých sprchových gelů, mohu vám zaručit, že budete maximálně spokojeni. Nemám k těmto produktům jedinou výtku. Nezvyklá vůně rozmarýnu a máty funguje na pokožce naprosto fantasticky. Dá zapomenout stresu a díky svěžesti uvolňuje napětí.

Holicí strojek Preserve s náhradními břity

Sice se nejedná o kosmetický produkt, ale i holicí strojek je podstatnou součástí mé výbavy. Abych snížila svůj dopad na přírodu, začala jsem používat tento způsob holení. Nejedná se totiž o obyčejný strojek, ale o výrobek z recyklovaného plastu, který má vyměnitelné břity, které seženete za příznivou cenu.

Zubní kartáček TIO s vyměnitelnou hlavicí

Když už jsem zabředla do takových banalit, stál by za zmínku i zubní kartáček, který už více než rok používám. Jedná se o produkt vyrobený výhradně z rostlinných materiálů, který navíc disponuje vyměnitelnými hlavicemi, díky kterým výrazně snížíte svou spotřebu. Vyrábí se také ve více variantách tvrdosti, takže si zde vybere každý.

Co ještě stojí za vyzkoušení:

Pokud jste skuteční fajnšmekři a rádi si dopřejete plnohodnotnou kosmetickou rutinu, určitě oceníte i některé další produkty. Já měla za dobu, co se zajímám o udržitelnou kosmetiku možnost vyzkoušet mnoho produktů, které nepoužívám každodenně, ale občas je vytáhnu a vždy mě příjemně potěší.

Sůl do koupele Goodbye Stress od Kneipp

Body Dessert - Moisturizing body mousse (čokoláda a jahoda) od Organic Shop

Body Dessert - Deep cleansing body scrub (jahodový džem) od Organic Shop 

© 2019 Sonda do duše študákovy. Všechna  práva vyhrazena (tak bacha, nebo vám tatínek vyhlásí válku).
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky